تجربه استفاده از صندلی ماساژور + بررسی مدل‌های مختلف صندلی

نوشته شده توسط: آی ریلکس
2 ماه قبل
84 بازدید

صندلی ماساژور، صندلی است که داخل آن، تعدادی گوی و کیسه هوا، قرار دارد که توسط آن‌ها، انواع ماساژهای بدن از قبیل ضربه‌ای، لرزشی، فشردن، ورز دادن و.. به صورت اتوماتیک و اصولی انجام می‌گیرد. صندلی ماساژور در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود که هر کدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود را داشته و افراد می‌توانند با خرید صندلی ماساژور، از مزایا و فواید آن، بهره‌مند شوند.

مصاحبه با کاربران صندلی ماساژور

طبق تحقیقات، مصاحبه‌‌‌ای با کاربران صندلی ماساژور شده است که طبق آن، کاربران این دستگاه از صندلی ماساژور خود، راضی بوده و به فواید مختلف صندلی از قبیل کاهش درد و گرفتگی‌های عضلانی، بهبود کیفیت خواب، کاهش استرس، بهبود گردش خون، افزایش تمرکز و… اشاره کرده‌اند.

همچنین کاربران صندلی ماساژور توصیه کرده‌اند که هنگام خرید، به تمام امکانات صندلی ماساژور از قبیل برند، مدل، قابلیت‌های ماساژ، گارانتی، خدمات پس از فروش صندلی و… توجه کرده و بر اساس هدف و نیاز خود، صندلی ماساژور مورد نیاز خریداری شود.

کاربران صندلی ماساژور به این موضوع نیز اشاره کرده‌اند که مردم باید این دستگاه با ارزش را حتما از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنند، چون محصولات فروشگاه‌های معتبر معمولا باکیفیت و با گارانتی طولانی مدت بوده و در ساخت آن‌ها، قطعات اورجینال استفاده شده است.

معرفی و بررسی مدل های مختلف صندلی ماساژور

معرفی و بررسی مدل‌های مختلف صندلی ماساژور

صندلی ماساژور در مدل‌های متنوعی تولید و به بازار عرضه می‌شود که برخی از مدل‌های آن، به صورت زیر هستند:

صندلی ماساژور آیرست مدل SL-A389-2

صندلی ماساژور آیرست مدل SL-A389-2 یکی از مدل‌های صندلی ماساژور است که یکی از بهترین مدل‌های صندلی ماساژور می‌باشد. زمانیکه فرد روی این صندلی دراز می‌کشد، پاها به سمت بالا حرکت کرده و دستگاه، بدن را در حالت کاملا افقی، قرار می‌دهد. در این حالت، وزن بدن شما تقسیم شده و بدن در حالت بی‌وزنی قرار می‌گیرد. این ویژگی، یکی از امکانات صندلی ماساژور آیرست است که به آن، گرانش صفر گفته می‌شود. داخل این صندلی نیز، گوی و کیسه‌های هوا قرار دارند که با استفاده از آن‌ها، قسمت‌های مختلف بدن مانند گردن، کمر، پهلو، ساق پا، نشمینگاه، شانه و کتف ماساژ داده می‌شود. همچنین در قسمت پشت صندلی، هیتر تعبیه شده است که هنگام ماساژ بدن، گرمای آن در بهبود درد کمر، بسیار موثر و مفید است.

صندلی ماساژور Ventura مدل VT-9000

یکی دیگر از مدل‌های صندلی ماساژور، صندلی Ventura بوده که یکی از مدل‌های آن، VT-9000 است. این نوع صندلی از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است که همین ظاهر زیبای صندلی باعث شده که طرفداران زیادی داشته باشد. صندلی ماساژور Ventura دارای شش برنامه ماساژ است که افراد می‌توانند ماساژ مورد نظر خود را انتخاب کنند. همچنین می‌توانند سرعت و قدرت ماساژ را تنظیم کنند. البته توجه داشته باشید که سبک اصلی ماساژ این صندلی به صورت ضربه‌ای و لرزشی است. این صندلی، قسمت‌های مختلف بدن را ماساژ داده و با استفاده از گوی‌های تعبیه شده در آن، ماساژ کف پا نیز انجام می‌شود.

صندلی ماساژور آکیومد

یکی دیگر از مدل‌های صندلی ماساژور، صندلی ماساژور آکیومد است که این صندلی ساخت چین و تحت لیسانس سوئیس است. صندلی ماساژور آکیومد به ماساژ تمام نواحی بدن پرداخته و دارای حالت بی‌وزنی نیز است. همچنین این نوع صندلی قابلیت ماساژ سه بعدی را دارد. توجه داشته باشید که صندلی ماساژور آکیومد دارای حجم کوچکی است و همین امر باعث شده که افراد بتوانند به راحتی این صندلی را جابه‌جا کنند.

صندلی ماساژور فوجی ریوکی

یکی دیگر از مدل‌های صندلی ماساژور، صندلی ماساژور فوجی ریوکی است که ساخت چین و تحت لیسانس ژاپن است. این نوع صندلی به صورت حرفه‌ای به ماساژ قسمت‌های مختلف بدن از گردن تا کف پا می‌پردازد. سبک اصلی ماساژ صندلی فوجی ریوکی، لرزش همراه با ویبره است. همچنین در قسمت کمر این صندلی، یک گرمکن تعبیه شده که گرمای آن، باعث بهبود درد کمر می‌شود.

مصاحبه با کاربران صندلی ماساژور

نکات مربوط به نگهداری و تعمیرات صندلی ماساژور

نگهداری صحیح از صندلی ماساژور باعث افزایش عمر مفید دستگاه شده و در نتیجه صندلی کم‌تر دچار خرابی می‌شود. تعمیرات صندلی ماساژور نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، چون اگر تعمیرات به صورت اصولی و با استفاده از قطعات باکیفیت انجام نگیرد ممکن است دستگاه زود به زود دچار خرابی یا اختلال شود. بنابراین افراد باید هنگام نگهداری و تعمیر صندلی ماساژور، به یک سری نکات مهم توجه کرده و آن‌ها را رعایت کنند که برخی از مهم‌ترین آن‌ها موارد زیر هستند:

⇐ یکی از نکات نگهداری صحیح صندلی ماساژور، مربوط به تمیز کردن روکش صندلی می‌شود. در واقع افراد باید هنگام تمیز کردن روکش صندلی، از استفاده مواد شیمیایی و تمیز کردن تمام روکش، پرهیز کنند، چون انجام این کار، موجب آسیب رساندن به روکش صندلی و پوسیدگی آن می‌شود. توجه داشته باشید که معمولا جنس روکش صندلی ماساژ، از جنس چرم است و افراد می‌توانند برای تمیز کردن آن، فقط قسمت‌هایی از روکش که با پوست، تماس مستقیم دارند را با اسپری‌های مخصوص روکش، هفته‌ای یک بار تمیز کنند. تمیز کردن صندلی ماساژور از اهمیت بالایی برخوردار است و افراد باید حتما قبل از تمیز کردن صندلی، دستگاه را از برق جدا کرده و تا زمانیکه صندلی به طور کامل خشک نشده، از وصل کردن دستگاه به برق پرهیز کنند. توجه داشته باشید که بعضی از صندلی ماساژورها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که قسمت‌های مختلف صندلی از یکدیگر جدا می‌شود که این امر، هنگام تمیز کردن صندلی باعث راحتی افراد خواهد شد.

⇐ یکی از نکات، هنگام نگهداری از صندلی ماساژور، مربوط به محل قرارگیری دستگاه است. در واقع افراد باید صندلی ماساژور را در محیطی مناسب قرار دهند تا صندلی در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرد، چون نور مستقیم خورشید موجب ترک خوردن روکش چرمی و از بین رفتن قطعات صندلی می‌شود. همچنین صندلی ماساژور باید دور از آب و رطوبت قرار گیرد.

⇐ یکی دیگر از نکات، این است که افراد به هنگام نشستن روی صندلی و استفاده از آن، از بغل کردن کودک یا حیوانات خانگی، خودداری کنند چون انجام این کار، ممکن است باعث افزایش وزن افراد شده و بیشتر از وزن قابل تحمل صندلی شود، در نتیجه دستگاه ممکن است دچار آسیب شده یا در عملکرد آن، اختلال ایجاد شود.

⇐ هنگام خراب شدن صندلی ماساژور، افراد باید از دستکاری دستگاه خودداری کنند، چون انجام این کار ممکن است به دستگاه آسیب بیشتری وارد کند. بنابراین افراد باید هنگام خرابی یا اختلال دستگاه، با تعمیرکاران متخصص تماس گرفته و تعمیر صندلی را به آن‌ها بسپارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *