خرید صندلی ماساژور

نوشته شده توسط: آی ریلکس
2 ماه قبل
146 بازدید

یکی از ابزارهای ماساژ، صندلی ماساژور است که این دستگاه به صورت اتوماتیک و هوشمند، قسمت‌های مختلف بدن افراد را ماساژ می‌دهد. در واقع داخل صندلی ماساژور، تعدادی گوی و غلطک تعبیه شده که با استفاده از آن‌ها ماساژ انجام می‌شود. ماساژ سوئدی، ماساژ بافت عمیق، ماساژ رفلکسولوژی، ماساژ شیاتسو، ماساژ تایلندی و… از انواع ماساژهایی هستند که توسط صندلی ماساژور انجام می‌شوند.

استفاده از صندلی ماساژور، مزایا و فواید زیادی برای سلامت کلی بدن دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به کاهش درد، کاهش استرس و اضطراب، بهبود کیفیت خواب، بهبود خلق‌وخو، بهبود گردش خون، تقویت سیستم ایمنی بدن و… اشاره کرد. صندلی ماساژور در انواع و مدل‌های متنوعی تولید و به بازار عرضه می‌شود که افراد باید با توجه به نیاز و هدف خود، صندلی ماساژور مورد نظر را انتخاب کرده و از آن استفاده کنند.

نکات مهم هنگام خرید صندلی ماساژور

هنگام خرید صندلی ماساژور، افراد باید به یک سری نکات مهم توجه کنند تا بتوانند بهترین انتخاب و خرید را داشته باشند. برخی از این نکات مهم، به صورت زیر هستند:

⇐ یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که افراد باید هنگام خرید صندلی ماساژور به آن توجه کنند، این است که ابتدا هدف خود از خرید صندلی ماساژور را مشخص کنند. برای مثال بعضی از افراد به منظور کاهش درد بدن یا کاهش درد نواحی خاصی از بدن (کمر، گردن و…) قصد خرید صندلی ماساژور را دارند و بعضی از افراد برای کاهش استرس یا رفع خستگی یا ایجاد آرامش و..، قصد خرید این صندلی را دارند. بنابراین نیاز‌های افراد با یکدیگر متفاوت بوده و آن‌ها باید با توجه به نیاز و هدف خود، صندلی ماساژور مناسبی را خریداری کنند تا هم به هدف خود رسیده و هم از ماساژ دستگاه لذت ببرند.

⇐ یکی دیگر از موضوعات مهم هنگام خرید صندلی ماساژ، انتخاب مدل و برند صندلی است. افراد باید هنگام خرید صندلی ماساژور به فروشگاه‌های معتبر رجوع کرده و محصولات با برند معتبر را خریداری کنند. چون معمولا در ساخت محصولاتی که برند معتبری دارند، قطعات باکیفیت و اورجینال استفاده شده که این امر موجب افزایش عمر مفید دستگاه می‌شود، در حالیکه در ساخت برندهای ناشناخته، ممکن است قطعات بی‌کیفیتی مورد استفاده قرار گیرند.

⇐ توجه به قیمت صندلی ماساژور، یکی دیگر از موضوعات مهم هنگام خرید صندلی است. قیمت صندلی ماساژور با توجه به عوامل مختلفی مانند نوع و مدل دستگاه، برند، قابلیت‎ها و امکانات صندلی، تکنولوژی، جنس مواد به کار رفته و… متفاوت است.

⇐ گارانتی و خدمات پس از فروش صندلی ماساژور، یکی دیگر از موضوعاتی است که از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش، خیال مشتریان را از بابت خرید خود، آسوده می‌کند و هر چه قدر که مدت گارانتی دستگاه بیشتر باشد، نشان دهنده این است که صندلی از کیفیت بالایی برخوردار است.

⇐ یکی دیگر از نکات هنگام خرید صندلی ماساژور این است که افراد باید قبل از خرید، محیط مناسبی را برای صندلی در نظر گرفته و با توجه ابعاد و اندازه محیط، صندلی ماساژور مناسبی را خریداری کنند. صندلی ماساژور در مکان‌های مختلفی از قبیل منازل، مراکز ماساژ، سالن‌های ورزشی، مکان‌های کاری، مراکز تفریحی، فضاهای عمومی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

⇐ یکی دیگر از موضوعات مهم هنگام خرید صندلی ماساژور، توجه به امکانات و قابلیت‌های دستگاه است. صندلی‌های ماساژ، انواع مختلفی دارند که امکانات آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است. ماساژ دو بعدی، ماساژ سه بعدی، پخش موسیقی، سیستم گرمایشی، انواع تکنیک‌های ماساژ (مانند ضربه‌ای و کششی)، تنظیم سرعت و فشار ماساژ و…از امکانات و قابلیت‎‌های صندلی ماساژور هستند.

خرید صندلی ماساژور

همانطور که اشاره شد افراد باید برای خرید صندلی‌های ماساژور به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنند تا محصول باکیفیتی را بخرند. فروشگاه پیلتن شاپ، یکی از فروشگاه‌های بزرگ و معتبر است که در آن، انواع صندلی‌های ماساژور با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می‌رسند. بنابراین افراد می‌توانند به صورت حضوری به پیلتن شاپ مراجعه کرده، محصولات را مشاهده کرده و تست محصول مورد نظر را نیز از نزدیک مشاهده کنند. در این فروشگاه، افراد متخصص، مشتریان را راهنمایی کرده تا مشتریان بتوانند خرید مناسبی داشته باشند. همچنین افراد می‌توانند به منظور صرفه جویی در زمان و هزینه، از پیلتن شاپ به صورت غیر حضوری و آنلاین خریداری کنند. بدین منظور افراد می‌توانند داخل سایت فروشگاه شده و امکانات و ویژگی‌های صندلی‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و با از کارشناسان فروشگاه نیز به صورت رایگان مشورت کنند تا بتوانند بهترین خرید را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *