رایج ترین سوالات در مورد ماساژ - صندلی ماساژور آی ریلکس

نوشته شده توسط: آی ریلکس
3 سال قبل
2785 بازدید

بسیاری از افراد پیش از دریافت ماساژ ممکن است با سوالات مختلفی مواجه شوند اما به دلایلی از پرسیدن آن‌ها خودداری کنند. در این مقاله به رایج ترین سوالات ماساژ پاسخ خواهیم داد. با آی ریلکس همراه باشید.

آیا ماساژ با درد همراه است؟

برخی از تکنیک های ماساژ ممکن است کمی احساس درد و ناراحتی ایجاد کنند اما به طور کلی ماساژ درمانی نباید با درد همراه باشد. اگر در طول ماساژ با فشار یا درد شدید و غیر عادی مواجه شدید، حتما ماسور یا فرد ماساژ دهنده را در جریان قرار دهید.

به این نکته نیز توجه داشته باشید که پیش از انجام ماساژ، تراپیست را از وضعیت و شرایط جسمی خود آگاه کنید.

آیا لازم است لباسی به تن داشته باشید؟

سوالات ماساژ

این مورد به نوع ماساژ شما بستگی دارد اما معمولا در اکثر سبک های ماساژ لازم است لباسی به تن نداشته باشید. البته ماسور یک حوله در اختیار شما قرار خواهد داد تا به وسیله آن نواحی مد نظرتان را بپوشانید.

آیا صحبت کردن در طول ماساژ مانعی دارد؟

این مورد به خود شما بستگی دارد. برخی افراد ترجیح می دهند که در طول ماساژ با ماسور صحبت کنند در حالی که برخی دیگر تمایل دارند بر آرامش و انرژی دریافتی از ماساژ تمرکز بیشتری داشته باشند اما به طور کلی صحبت در طول ماساژ مانعی ندارد.

 

بیشتر بدانید: ماساژ ورزشی چیست و چه فوایدی دارد؟

 

آیا در مورد بدن خود نگران هستید؟

برخی افراد ممکن است به دلایل مختلفی مانند لک یا جوش بر روی بدن از دریافت ماساژ خودداری کنند. به این نکته توجه داشته باشید که یک ماسور با تجربه و حرفه ای در رابطه با بدن شما هیچ گونه قضاوتی نخواهد کرد و بیش از هر چیز بر ارائه یک ماساژ ایده آل و حرفه ای تمرکز دارد. با این حال اگر در این مورد احساس خوشایندی ندارید می‌توانید از تراپیست بخواهید از ماساژ ناحیه مورد نظر شما خودداری کند.

آیا لازم است به ماسور انعام بدهید؟

برای اطلاع از این موضوع می‌توانید با کلینیک یا مرکز ماساژ مد نظرتان تماس بگیرید و پرس و جو کنید. در برخی از مراکز لازم است غیر از هزینه ماساژ ، مبلغی را به عنوان انعام ماسور در نظر بگیرید.

 

 

امیدوارم این مقاله برای شما مفید و موثر بوده باشد. آی ریلکس دارنده باکیفیت ترین دستگاه‌های ماساژور از جمله صندلی ماساژ می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا خرید ماساژور مورد نظر خود به وب سایت آی ریلکس مراجعه کنید.

 

برچسب‌ها:, , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *