خرید ماساژور چشم بن کر e100 چه فوایدی دارد؟ - آی ریلکس

نوشته شده توسط: آی ریلکس
2 سال قبل
603 بازدید

حتما شنیده‌اید افرادی که مدت زمان طولانی با رایانه کار می‌کنند یا افرادی که بیشتر زمان خود را صرف گشت و گذار در فضای مجازی و نگاه کردن بی وفقه به گوشی همراه خود می‌کنند به شدت از خستگی چشم‌های خود شکایت دارند. عارضه‌ چشم درد و خستگی در دراز مدت می تواند منجر به سوزش و قرمزی چشم ها شده و حتی ممکن است سردرد را به همراه داشته باشد. باید بگوییم که تنها راه مبارزه با این معضل، داشتن ماساژ مستمر برای چشم و استفاده‌ منظم از یک ماساژور چشم بن کر e100 است. به این دلیل که دستگاه ‌های ماساژور چشم با افزایش گردش خون در ناحیه چشم و کاهش تنش عضلانی در حفره‌ چشم، این خستگی یا خشکی را با حرکات ماساژ درمانی از بین می‌برند.

عملکرد ماساژور چشم بن کر e100

ماساژور چشم بن کر e100
به شکل معمول ماساژور چشم بن کر Boncare E100 از فرآیند فشار و گرما برای شبیه ‌سازی حرکات ماساژ ماهیچه‌های اطراف چشم، نقاط فشار، حدقه چشم و شقیقه‌ ها استفاده می‌کند. ماساژور چشم e100 این توانایی را دارد که با قرار گرفتن بر روی چشمان شما بدون ایجاد هیچ نور آزاردهنده ‌ای با طراحی حرکات ماساژ درمانی شما را به آرامش برساند و به دلیل عملکرد بلوتوث ‌دار خود قادر است تا در طول ماساژ به شما امکان گوش کردن موسیقی را بدهد.

مضاف بر این، ماساژور چشم Boncare e100 با شبیه‌ سازی تکنیک‌ های طب فشاری از فشرده ‌سازی و ورز دادن یا قابلیت ویبره‌ای همراه با گرما استفاده کرده تا خون ‌رسانی و اکسیژن به ناحیه چشم و مغز را افزایش دهد. همین مکانیسم فشرده ‌سازی ملایم این ماساژور است که می‌تواند فشاری که در داخل و اطراف حفره‌ ها و شقیقه‌ های چشمتان احساس می‌کنید را کاهش دهد.

زیرا به کمک کیسه‌ های هوای کوچکی که دارد و ویژگی‌های حرارتی به خوبی قادر به مبارزه با فشار و درد ناحیه‌ چشمی شما می‌باشد. در نهایت هر ماساژور چشم e100 علاوه ‌بر کاهش فشار و خستگی چشم می‌تواند کاهنده‌ خط و چروک‌ های اطراف چشم بوده و خاصیت ارتجاعی پوست این ناحیه را افزایش دهد.

ماساژور چشم e100 که تحت لیسانس کشور انگلستان است به گونه‌ای طراحی شده که دارای محفظه‌ داخلی بسیار لطیف باشد تا در زمانی که بر روی پوست ناحیه‌ چشم و شقیقه‌ها قرار می‌گیرد کوچک‌ترین احساس زبری را به استفاده کننده از آن منتقل نکند. در نهایت پس از اتمام استفاده از دستگاه و رفع خستگی چشم، دستگاه به شکل اتوماتیک پس از گذشت یک ربع ماساژ خاموش می‌شود. اما همین پانزده دقیقه هم کافی است در طی شبانه روز که بتوانید سیاهی و پف ناشی از خواب ناکافی یا گردش خون ضعیف و خستگی را از بین ببرید.

فواید ماساژور چشم بن کر e100

ماساژور چشم بن کر مدل e100 به شکلی موثر و دقیق‌ می‌تواند چندین کار را به شکل هم‌زمان برای سلامت جسم و روان شما انجام دهد:

• اولین قدم رفع خستگی چشم است و در ادامه تسکین سردردهای ناشی از آن و کاهش استرس روزمره
• گام بعدی جلوگیری از پیدایش چین و چروک دور چشم همچنین کم شدن آثار تورم و سیاهی دور چشم
• با ایجاد اثراتی آرامش ‌بخش موجب بهبود کیفیت خواب نیز می‌شود.

در نهایت استفاده از ماساژور چشم بن کر بسیار آسان است به این شکل که فقط کافی ست در حالت نشسته یا دراز کشیده قرار گیرید سپس ماساژور را بر روی چشمان خود قرار داده و آن را روشن کنید و در آخر با خیالی آسوده بنشینید، استراحت کنید و لذت ببرید.

 

بیشتر بدانید: فواید معجزه آسای استفاده از ماساژور چشم 

 

 

آیا ماساژور چشم بن کر ارزش خریدن را دارد؟

ماساژور چشم بن کر

 

از آنجا که به شکل معمول کمتر کسی از ما زمان کافی برای مراقبت از چشمان خود را دارد پس برای مراقبت بیشتر از سلامت خود نباید سلامت چشمان مان را نادیده بگیریم. شاید به جرات بتوان گفت که چشم ‌ها یکی از اندام‌های اصلی و مهم در صورت ما هستند که سلامتی آن ‌ها به شدت می‌تواند علاوه بر زیبایی تاثیر به سزایی در کیفیت زندگی ما نیز داشته باشد.

به همین دلیل اگر حوصله یا وقت کافی برای انجام حرکات ماساژ چشم خود را نداریم خرید ماساژور چشم بن کر e100 گزینه‌ اقتصادی و به صرفه‌ای برای ما خواهد بود. زیرا ماساژور چشم مدت زمان بسیار کمی را برای آرام کردن چشمان ما صرف کرده و برای تسکین سردرد، میگرن، پف و خستگی عمومی چشم‌هایمان بسیار مفید است.

ماساژور چشم بن کر مدل boncare e100 برای کاهش فشار و استراحت دادن به چشم‌هایتان بهترین گزینه است. در نهایت باید گفت که استفاده از ماساژور چشم بن کر برای هر فردی در هر سنی بسیار آسان و کارا است، حتی برای افراد مسن که ممکن است در استفاده از وسایل دیجیتالی هم مشکل داشته باشند نیز ساده و قابل استفاده است. ماساژور چشم بن کر با یک ماساژ چشم و شقیقه هم‌ زمان، می‌تواند به خوبی با کاهش فشار و اضطراب، یک احساس آرامش بخش در شما ایجاد کند.

 

ممنون که با این مقاله همراه بودید. آی ریلکس دارنده بهترین دستگاه‌های ماساژور از جمله صندلی ماساژ می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید ماساژور مورد نظرتان با همکاران مجرب ما در ارتباط باشید.

 

برچسب‌ها:, , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *