همه آنچه لازم است درباره انواع ماساژور برقی بدانید - آی ریلکس

نوشته شده توسط: آی ریلکس
2 سال قبل
978 بازدید

در زندگی امروزی که ما هر روز تنش و استرس زیادی را تجربه می‌کنیم برای کاهش این فشارها تنها گزینه‌ قابل دسترس و تاثیرگذار یک ماساژ اصولی است. هنر ماساژ یعنی اعمال نیروی کنترل شده به عضلات در سراسر بدن که این هنر هم از طریق ماساژ درمانگران قابل اجرا بوده و هم از طریق انواع متنوعی از دستگاه های ماساژور برقی قابل انجام است.

در معرفی انواع ماساژور برقی گفته شده است که این ابزارها قادر هستند تا کیفیت زندگی افراد جامعه را افزایش دهند.به شکل کلی دستگاه‌ های ماساژور به دو دسته برقی و دستی قابل تقسیم بندی هستند. دسته‌ اول که ماساژورهای برقی هستند به جای عملکرد با دست، برای به کار افتادن دستگاه از برق استفاده می‌کنند. دسته دوم که ماساژورهای دستی هستند به شکل معمول ابزاری ساخته شده از چوب یا فلز با قطعات متحرک یا ثابت بوده که برای تسکین درد و تنش های عضلانی طراحی و تولید شده است.

برای معرفی انواع ماساژور برقی باید گفت که این دستگاه ‌ها به شکل معمول با باتری‌ های قابل تعویض یا قابل شارژ کار می‌کنند و مکانیسم ماساژ در آن‌ها به شکل ماساژ ناحیه‌ خاصی از بدن است.

معرفی انواع ماساژور برقی

ماساژور برقی چیست
در معرفی انواع دستگاه های ماساژور آمده است که برای ماساژ تمامی نواحی بدن از جمله گردن، پشت و کمر و ساق پا قابل استفاده هستند. به ‌طور حتم داشتن یک دستگاه ماساژور در هر خانه‌ای در وقت نیاز می‌تواند احساس آرامش را به شما یا اعضای خانواده‌تان هدیه دهد. البته بسته به نیاز هر شخص ماساژورهای برقی انواع مختلفی دارند که در ادامه با هر کدام این دستگاه ها و عملکردشان آشنا خواهیم شد.

ماساژور برقی حرارتی

این دستگاه‌ ها با داشتن قطعات متحرک و لرزان علاوه بر ماساژ نواحی مختلف بدن دارای سیستم گرمایشی می باشد که برای گرم کردن بدن در حین ماساژ مورد استفاده قرار می گیرد.

ماساژور ویبره‌ ای

این دستگاه ‌ها با ارائه‌ پالس ‌های مختلف لرزشی یا گزینه‌ های مطلوب ارتعاشی سطوح مختلف دردهای عضلانی را تسکین می دهد.

ماساژور برقی مادون قرمز

ماساژور برقی با مادون قرمز مشابه ماساژورهای حرارتی از روش گرم کردن استفاده می‌کنند با این تفاوت که گرمای تولید شده در آن ‌ها از جریان الکتریسیته نیست. گرمایی که این نوع از دستگاه‌ های ماساژور تولید می‌کنند به دلیل فناوری مادون قرمز است. زیرا مادون قرمز یک طیف نوری است که قادر به تولید گرما می باشد. به دلیل ماهیت مادون قرمز در مقایسه با دیگر دستگاه های ماساژور قابلیت نفوذ بهتر و بیشتری به مناطق مورد نظر مصرف‌کنندگان داشته و حتی می‌تواند موجب بهبود گردش خون و کاهش سلولیت در سطح پوست شود.

 

پیشنهاد ویژه: آشنایی با کارکرد صندلی‌ ماساژور بن کر k20

 

طرز استفاده از ماساژور برقی

روش صحیح استفاده از ماساژور برقی
در زمان استفاده از انواع ماساژورهای برقی در هر ناحیه از بدن نیاز به اعمال هیچ فشار اضافی نیست تنها می‌توانید بر روی ناحیه مورد نظر خود قرار داده و اجازه بدهید تا دستگاه کار خود را انجام دهد.

در زمان تعیین شده برای کارکرد دستگاه از آن استفاده کنید و از مدت زمان معین تجاوز نکنید. قبل از روشن کردن و استفاده از دستگاه ماساژور حتما دفترچه راهنمای کاربران را مطالعه کنید تا از نحوه‌ ساز و کار دستگاه تان مطلع شوید.

برای جلوگیری از آسیب و پارگی در سیم دستگاه هرگز آن را به دور خود دستگاه نپیچید. از سوی دیگر در زمان جدا کردن دو شاخه‌ دستگاه از پریز، دست تان را بر روی سر آن نگه داشته و آن را بیرون بکشید.

همواره دستگاه ماساژور برقی خانگی خود را در یک مکان امن و خشک و دور از دسترس کودکان نگه دارید.

به دلیل خطر برق گرفتگی، از دستگاه‌ های ماساژور به هیچ عنوان در استخرها یا زمانی که دستتان خیس است استفاده نکنید.

 

ممنون که تا انتها با این مقاله همراه بودید. آی ریلکس دارنده باکیفیت ترین دستگاه‌های ماساژور می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا خرید ماساژور مورد نظر خود به وب سایت آی ریلکس مراجعه کنید.

 

برچسب‌ها:, , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *