آشنایی با کارکرد صندلی‌ ماساژور بن کر k20 - صندلی ماساژور آی ریلکس

نوشته شده توسط: آی ریلکس
2 سال قبل
669 بازدید

همان‌ طور که می‌دانید همگی مدل‌های صندلی ‌های ماساژور موجود در بازار با یک شکل ظاهری یا یک کارایی یکسان ساخته نمی‌شوند. گاها در مواردی دیده شده است که حتی در بین برخی برندها و مدل‌های شناخته شده نیز آن میزان از راحتی و آرامش لازم برای کاربران وجود ندارد به همین دلیل تحقیق در مورد همه‌ گزینه‌ها و برندهای موجود در بازار برای یافتن بهترین گزینه جهت انتخاب لازم است.

توصیه‌ کارشناسان این است که پیش از انتخاب باید با همه‌ اصطلاحات و کارایی‌های موجود در صندلی‌های ماساژور آشنا شوید تا قبل از شروع به خرید بتوانید گزینه ای با ویژگی‌های متناسب با نیاز خودتان پیدا کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از حرفه ای ترین صندلی های ماساژور آشنا کنیم.

گزیده‌ای کوتاه از معرفی صندلی ماساژور بن کر k20

صندلی ماساژور بن کر k20
یک شرکت چینی با نام Boncare برای صرفه جویی در هزینه‌ها و وقت افراد علاقه‌مند به ماساژ درمانی دست به تولید محصولات ماساژور خانگی ازجمله صندلی‌ ماساژ زده است. به این دلیل که امروزه بیشتر مردم به دلیل داشتن ساعات طولانی کار و استرس ناشی از آن یا نداشتن وقت کافی برای رفتن به مراکز ماساژ نمی‌توانند از مزایای ماساژ درمانی استفاده کنند.

در این مقاله سعی شده است تا با معرفی صندلی ماساژور بن کر Boncare K20 فرصتی برای شما فراهم ‌شود تا با یک خرید ارزشمند و اقتصادی در هر ساعتی از شبانه روز بتوانید از یک ماساژ حرفه‌ای بهره‌مند شده و بدن خود را از هرگونه تنش و اضطراب رها کنید. صندلی ماساژور بن کر k20 تحت لیسانس انگلستان بوده و با ویژگی های منحصر به فرد خود موفق به کسب گواهینامه‌های معتبری ازجمله ROSH, UL, Test report شده است.

 

سوالات رایج و متداول در مورد صندلی ماساژور

 

ویژگی‌های منحصر به فرد صندلی ماساژور بن کر k20

صندلی ماساژور بن کر  Boncare K20

صندلی ماساژور بن کر k20 مجهز به ماساژ ۴ بعدی و ترکیبی از تکنیک‌های ماساژ ۲ بعدی و ۳ بعدی با هم است. در ماساژ سه بعدی این قابلیت وجود دارد که شدت غلتک‌های آن برای ماساژ شخصی‌سازی می شود یا در مدل چهار بعدی این قابلیت وجود دارد که دسترسی عمیق‌تری نسبت به مدل سه بعدی ارائه شود و به خصوص برای افرادی که دچار به مشکلات کمر درد و شانه درد هستند بسیار مفید است.

در این مدل صندلی ماساژور به خوبی قادر هستید تا قدرت، عمق و زاویه‌ ماساژ دستگاه را تنظیم کنید. صندلی‌ ماساژور بن کر k20 دارای ۱۶ برنامه دستی و ۸ برنامه‌ی اتوماتیک می باشد. این صندلی ماساژور دارای ۶۴ کیسه هوا در قسمت سر شانه، دست و ساق پا است همچنین قابلیت تنظیم شدت کیسه‌های هوا برای کاربر وجود دارد.

یکی دیگر از فاکتورهای مهم این صندلی ماساژ جاذبه صفر یا حالت بی وزنی(ZERO) است. در این حالت صندلی ماساژور حالتی شبیه به حالت بی وزنی در فضا را ایجاد می‌کند که به خوبی می‌تواند به از بین بردن خستگی و موارد مشابه آن کمک کند.

صندلی ماساژور بن کر قابلیت پخش موسیقی در حین ماساژ را دارد و همچنین دارای حافظه‌ای متناسب برای ذخیره‌ موزیک و عکس می باشد. صندلی‌ ماساژور بن کر k20 انواع مدل‌های ماساژ ازجمله شیاستو، ریلکسی، تایلندی و ماساژ پا را فراهم می کند.

 

ممنون که تا انتها با این مقاله همراه بودید. آی ریلکس دارنده باکیفیت ترین دستگاه‌های ماساژور از جمله صندلی ماساژ می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا خرید ماساژور مورد نظر خود به وب سایت آی ریلکس مراجعه کنید.

 

برچسب‌ها:, , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *