فواید معجزه آسای استفاده از ماساژور چشم - آی ریلکس

نوشته شده توسط: آی ریلکس
2 سال قبل
604 بازدید

در این عصر پر مشغله‌ امروزی و استفاده‌ روزمره‌ انسان‌ها از گوشی‌های هوشمند، همگی ما به عارضه‌ فشار چشم دچار هستیم یعنی همان فشاری که افراد به دلیل کار مداوم بر روی چشمان خود احساس می‌کنند. آن زمان که مشغول به استفاده از رایانه یا تلفن همراه هستیم یا در زمان نوشتن نیاز بیشتری به تمرکز چشمی داریم و این خستگی بیش از حد برای چشم‌ها ناراحت کننده خواهد بود. خستگی چشم به مرور با کاهش تمرکزتان شما را به سردردهای جدی و آزاردهنده دچار می‌کند. البته راهکارهای متعددی برای کاهش خستگی و فشار چشم وجود دارد که استفاده از یک ماساژور چشم می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

تاریخچه ماساژ چشم

ریشه‌ علم ماساژ درمانی در طب سنتی چینی بوده که طبیبان چین کهن از طریق نقاط فشار برای ارتقای سلامت کلی بدن استفاده می‌نمودند. در این علم ارزشمند مشرق زمین چهار نقطه‌ مهم طب فشاری چشم برای رسیدگی به مسائل مربوط به چشم وجود دارد.

نقطه‌ اول به نام سی ژو کنگ که در نوک بیرونی ابرو، دور از چشم قرار دارد قادر به تسکین سردرد و دردهای میگرنی سر است. نقطه‌ دوم به نام زان ژو که در امتداد ناحیه داخلی چشم در کنار بینی قرار گرفته است که برای تسکین قرمزی، خارش یا درد چشم بسیار مفید است.

نقطه‌ سوم یانگ بای، در سمت چپ مرکز پیشانی درست بالای چشم چپ قرار گرفته و قادر به تسکین سردرد می باشد. نقطه‌ چهارم چنگ چی است که زیر چشم و در مرکز صورت قرار دارد و می‌تواند علائم التهاب، تورم و درد چشم را بهبود ببخشد.

 

حتما بخوانید: ماساژور پا راه حل طلایی دردهای عمومی بدن

فواید ماساژور چشم

خواص ماساژور چشم
ماساژ دادن نواحی اطراف چشم امری بسیار عالی و آرامش‌بخش است که این اتفاق امروزه به راحتی توسط ماساژور چشم قابل استفاده می باشد. شما در زمان استراحت به راحتی می‌توانید از ماساژور چشم استفاده کرده و در زمانی کمتر از ۱۰ دقیقه به آرامش برسید.

رهایی از سردرد و تسکین خستگی چشم

هر روزه بیشتر ما پشت میز نشسته و بیشتر وقت خود را با نگاه کردن به صفحه‌ نمایش رایانه‌ خود یا تلفن همراه می‌گذرانیم. پس بهتر است چند دقیقه‌ای را هم در طی روز صرف ماساژ چشم خود کنیم و به وسیله‌ دستگاه ماساژور چشم به راحتی می‌توانید از چشم‌های خود مراقبت کنید.

دستگاه ماساژور چشم با درمان فشرده سازی حرارتی، موجب آرام شدن اعصاب و ماهیچه‌های ناحیه اطراف چشم شما می‌شوند. همین امر موجب خونرسانی بیشتر و رساندن مواد مغذی به چشم شما شده که در نهایت کاهش درد و خستگی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

خداحافظی با خشکی چشم

هر دستگاه ماساژور چشم به خوبی می‌تواند گردش خون در چشم‌های شما را تقویت کند و با تحریک چشم‌ها و وارد کردن میزانی از فشار آرام بر روی نقطه‌ مناسب موجب ایجاد استراحت و آرامش خواهد شد. همانطور که می‌دانید علت بروز قرمزی و خارش، خشکی و خستگی چشم ناشی از خیره شدن طولانی مدت به صفحه نمایش دیجیتال مانیتور یا تلفن همراه است.
زمانی‌که پس از یک روز کاری از یک دستگاه ماساژور چشم استفاده می‌کنید، این ماساژ ملایم موجب شادابی چشم شما شده و آن را هیدراته نگه می‌دارد.

کاهش دهنده‌ پف و سیاهی اطراف چشم

این حلقه‌های تیره رنگ و پف آلودی که در زیر چشم برخی افراد مشاهده می‌کنید در اثر پیری، وراثت،رژیم غذایی و کمبود خواب یا خستگی عمومی به وجود آمده است اما باید گفت که فناوری فشرده‌سازی کیسه هوا در ماساژور چشم قادر است این سایه‌های تیره‌ زیر چشم را کاهش داده و از بین ببرد.

افزایش خاصیت ارتجاعی پوست اطراف چشم

با آنکه فرآیند پیری پوست اجتناب ناپذیر است اما شما می‌توانید با استفاده از دستگاه‌های ماساژور چشم به کاهش چین و چروک‌های ریز اطراف چشم و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست این ناحیه کمک کنید.

خوابی آرام و راحت

بیایید این کار را برای یک‌ بار هم شده امتحان کنید. به رختخواب بروید و پیش از خواب ماساژور چشم را بر روی چشمان خود قرار دهید. وقتی آن را روشن کردید این حس را تجربه خواهید کرد که به آرامی اطراف چشم‌هایتان منقبض و سفت شده و با هر ضربان فشار و گرمای بیشتری وارد می‌شود و این حس از شقیقه‌ها به سمت چشم‌هایتان حرکت می‌کند. خواهید دید که پس از گذشت ۱۵ دقیقه چشم‌های شما به خوابی دلپذیر می‌روند.

انواع متنوعی که از ماساژورهای چشم در بازار وجود دارند که ماساژور چشم بن کر e100 یکی از حرفه ای ترین آن هاست. ماساژور چشم بن کر Boncare E100 با استفاده از کیسه های هوا، با قابلیت گرمادهی و سایر ویژگی های منحصر به فرد خود کیفیت ماساژ را صد چندان کرده و به شما کمک خواهد کرد که نهایت لذت و آرامش را تجربه کنید.

ماساژور چشم بن کر e100

 

ممنون که با این مقاله همراه بودید. آی ریلکس دارنده بهترین دستگاه‌های ماساژور از جمله صندلی ماساژ می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید ماساژور مورد نظرتان با همکاران مجرب ما در ارتباط باشید.

 

برچسب‌ها:, , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *