ماساژور پا راه حل طلایی دردهای عمومی بدن - صندلی ماساژور آی ریلکس

نوشته شده توسط: آی ریلکس
3 سال قبل
934 بازدید

دستگاه ماساژور پا وسیله‌ای شگفت ‌انگیز برای کاهش استرس و اضطراب روزانه است که باعث بهبود شرایط جسمی و روحی افراد می‌شود. بسیاری از محققان بر این باورند که استفاده از ماساژور پا حتی برای زمان کوتاه به آرامش و حس بهتر در فرد کمک به سزایی می کند. ماساژ پا هم به صورت سنتی توسط فرد ماساژ دهنده یا ماسور و هم به صورت نوین توسط انواع مختلفی از دستگاه‌های ماساژور صورت می‌گیرد. انواع مختلفی از ماساژورهای پا امروزه در بازار موجود هستند که هر فرد با توجه به بودجه و نیاز خود می تواند یکی از آن‌ها را خریداری کند.

دستگاه ماساژور پا چیست؟

ماساژور پا چیست
ماساژ پا هر چند برای زمانی کوتاه می‌تواند استرس و اضطراب درونی را برطرف کند. بهترین دستگاه ماساژور پا با تحریک سیستم عصبی سبب بالا بردن فعالیت عصب‌ها و همچنین باعث تقویت اندورفین‌هایی در بدن می‌شود که قدرت مغزی را بهبود می‌بخشند. هر دستگاه ماساژور پا با تقویت گردش خون به شما کمک می‌کند تا بافت‌ها و عضله‌های قوی‌ تری داشته باشید و بتوانید آن ها را به خوبی تقویت کنید. برخی از محصولات ماساژور پا به صورت برقی و برخی دیگر امکان ماساژ پا به شکل دستی را برای شما فراهم می‌کنند. توجه داشته باشید که نکته مهم این است که شما بهترین ماساژور پا را برای خود بیابید.

چه مدت زمانی مجاز به استفاده از ماساژور پا هستید؟

پاسخ این سوال کاملا به هدفی که شما در استفاده از ماساژور پا دارید برمی‌گردد. به طور معمول استفاده از دستگاه ماساژ پا برای هر فرد یک ‌بار در روز کافی است. درست است که بیشتر مردم مجاز به استفاده از ماساژ پا هستند اما در صورت هر نوع سوختگی در بدن باید از ماساژ خودداری کنید. علاوه بر این، افراد مشکوک به پوکی استخوان نیز نباید بیشتر از دو هفته یک ‌بار از ماساژور پا استفاده کنند.

 

پیشنهاد ویژه: چگونه ماساژور پا مناسبی خریداری کنیم؟

 

داشتن دستگاه ماساژور پا برای چه مشکلات بدنی مفید است؟

ماساژور پا بن کر
به‌طور کلی، پاها نسبت به سایر اعضای بدن حساسیت بیشتری دارند به همین دلیل ماساژ اصولی پا علاوه بر رفع مشکلات شایع دیگر قسمت‌های بدن می‌تواند به احساس خوشی و آرامش در هر فرد کمک کند. استفاده از یک دستگاه ماساژور می‌تواند کمک شایانی به رفع برخی مشکلات در بدن کند از جمله:

بهبود گردش خون و نوروپاتی

ماساژ پاها همواره به تقویت اعصاب کمک و عصب‌های آسیب دیده را بازیابی می‌کند. با ماساژور پا می‌توانید عوارض ناشی از دیابت یا نوروپاتی محیطی را از بین ببرید.

آرتروز و نقرس

نقرس و آرتروز از مشکلات شایع در افراد مسن است که ماساژ پا با افزایش گردش خون و تحریک عصب‌ها می‌تواند بسیاری از دردهای این افراد را کاهش دهد.

ورم مفصلی

از مشکلات دیگری که معمولا در یک فرد مسن دیده می‌شود ورم مفصل‌ های کف پا است که باعث احساس درد در ناحیه پاشنه پا می‌شود. ماساژور پا به کاهش ورم های مفصلی کمک به سزایی می کند.

افراد دونده

به ‌طور معمول هر دونده بعد از دویدن احساس خستگی به خصوص در ناحیه پاهای خود می‌کند. بعد از دویدن‌های طولانی مدت با استفاده از دستگاه ماساژور پا می‌توانید عوارض آن را برطرف کنید.

کنترل میگرن یا سردرد

از آن ‌جا که ماساژ دادن بدن به‌طور معمول به بهبود سیستم عصبی فرد کمک می‌کند بنابراین می تواند عوارض ناشی از میگرن و سردرد را کاهش دهد.

مزایای استفاده از ماساژور پا

مزایای ماساژور پا
بالا بردن کیفیت خواب

ماساژ پا خواب بهتر و آرام‌تری را فراهم می‌کند. استفاده از ماساژور پا با ایجاد یک گردش خون بهینه آرامش اعصاب شما را فراهم کرده و یک خواب عمیق و آرام را در طی شب برای شما خلق می‌کند. استفاده از دستگاه ماساژور ۱۰ دقیقه قبل از خواب می‌تواند عملکرد بدن شما را در توسعه آرامش حین خواب فراهم کند.

بهبود بخشیدن به گردش خون

در جوامع امروزی اکثر افراد به دلیل سبک زندگی مدرن از عضلات پاهای خود به‌ درستی استفاده نمی‌کنند از طرف دیگر، استفاده از کفش‌ های نامناسب که افراد ملزم به پوشیدن طولانی مدت آن ها هستند مانع راحتی پا می‌شود. به همین دلیل از طریق ماساژ روزمره پا، می توانید در عرض ۱۰ دقیقه موجب گردش خون در پاهایتان شوید. ماساژور پا به شما در انتقال اکسیژن به بدن و خون رسانی صحیح کمک می‌کند.

تسکین دهنده دردها

همگی ما ممکن است در طی یک روز کاری سخت با انواع مختلفی از دردها از جمله سردرد و پا درد روبرو شویم. استفاده از دستگاه ماساژور پا به کاهش این دردها کمک به سزایی خواهد کرد.

 

ممنون که با این مقاله همراه بودید. آی ریلکس دارنده بهترین دستگاه‌های ماساژور از جمله صندلی ماساژ می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید ماساژور مورد نظرتان با همکاران مجرب ما در ارتباط باشید.

 

برچسب‌ها:, , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *