با فواید ماساژ صورت آشنا شوید - صندلی ماساژور آی ریلکس

نوشته شده توسط: آی ریلکس
4 سال قبل
1431 بازدید

همه ما به دنبال زیبایی و جوانی هستیم و دوست داریم صورت زیبا و بدون چین و چروک داشته باشیم به همین خاطر از روش‌های مختلف و گاها پر خطری استفاده می‌کنیم تا به این زیبایی دست پیدا کنیم. از بین روش‌های موجود، ماساژ صورت بی خطرترین و البته موثرترین روشی ست که می‌توانید جهت زیبایی و رفع چین و چروک صورت تان از آن استفاده کنید. با این مقاله از آی ریلکس همراه باشید تا با فواید ماساژ صورت آشنا شوید.

افزایش گردش خون

جوانی و زیبایی پوست

افزایش جریان خون یکی از فواید ماساژ صورت به شمار می‌آید. افزایش گردش خون به اکسیژن رسانی و تغذیه بهتر سلول‌های پوست کمک به سزایی کرده که در نتیجه باعث شفافیت پوست صورت می‌شود.

ماساژ صورت برای جوش

ماساژ صورت منجر به باز شدن منافذ پوست می‌شود که این امر از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می‌کند. علاوه بر این اگر می‌خواهید از جای جوش یا زخم بر روی صورت خود خلاص شوید، این ماساژ را امتحان کنید.

شاید برایتان مفید باشد: آشنایی با ماساژ و فواید بی نظیر آن

از بین بردن سیاهی دور چشم

پوست اطراف چشم به دلیل نازک تر بودن نسبت به نواحی دیگر صورت به مراقبت بیشتری نیاز دارد از طرف دیگر، پف و سیاهی زیر چشم بر زیبایی و طراوت چهره شما بسیار تاثیرگذار است. با ماساژ روزانه صورت از ایجاد سیاهی و پف زیر چشم جلوگیری خواهید کرد.

جوانی و شفافیت پوست

ماساژ صورت برای جوانسازی

با افزایش سن، پوست درخشندگی و انعطاف پذیری خود را از دست می‌دهد. اما شما می‌توانید با کمک ماساژ صورت درخشندگی و جوانی را مجددا به پوست خود برگردانید.

کاهش استرس

ماساژ صورت با تحریک اعصاب سمپاتیک استرس و نگرانی را از بدن دور کرده و باعث افزایش انرژی مثبت و بهبود خلق و خو شما خواهد شد.

پاکسازی صورت

ماساژ صورت یک روش عالی برای سم زدایی و پاک کردن تمام آلودگی های محیطی از روی پوست می‌باشد.

 

 

ممنون که با این مقاله همراه بودید. آی ریلکس دارنده بهترین دستگاه‌های ماساژور از جمله صندلی ماساژ می‌باشد. اگر می‌خواهید یک ماساژور حرفه ای در منزل داشته باشید و در هر زمان از فواید بی نظیر ماساژ بهره مند شوید، می‌توانید از انواع دستگاه‌های ماساژور استفاده کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر یا خرید ماساژور با آی ریلکس در ارتباط باشید.

 

 

 

برچسب‌ها:, , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *