معرفی ماساژور پا آی ریلکس i relax ifoot 808 - صندلی ماساژور آی ریلکس

نوشته شده توسط: آی ریلکس
4 سال قبل
1263 بازدید

اگر قصد خرید یک ماساژور پا خوب و باکیفیتی دارید، یکی از فاکتورهای مهمی که باید به آن توجه داشته باشید مارک یا برند ماساژور است. آی ریلکس یکی از باکیفیت ترین و بهترین تولید کننده‌های انواع دستگاه‌های ماساژور از جمله ماساژور پا می‌باشد. در این مقاله با ماساژور پا آی ریلکس i relax ifoot 808 آشنا خواهیم شد.

ماساژور پا آی ریلکس i relax ifoot 808

ماساژور پا آی ریلکس i relax ifoot 808

ممکن است تا به امروز به فکر درمان و تسکین خستگی پاهایتان نبوده اید شاید چون راهی برای حل این مشکل پیدا نمی‌کردید. ممکن است ماساژ دادن مرتب پاها برایتان کاری سخت و گاهی ناخوشایند باشد و یا همیشه فردی در کنارتان نباشد تا کف پاهایتان را ماساژ دهد. ماساژ نقاط مختلفی از کف پا تاثیر مثبتی بر روی گردش خون می‌گذارد و در کاهش استرس و رهایی از بی خوابی نیز بسیار مفید است.

ماساژور پا آی ریلکس i relax ifoot 808 با استفاده از رول‌های غلتکی، ویبراتور و کیسه های هوا کف پا، ساق پا، انگشتان و مچ پا را ماساژ می‌دهد. با روشن کردن ماساژور و قرار دادن پاها در آن ، رول های غلتکی در کف و پشت ساق پا حرکت می‌کنند درست مانند کسی که با دو دستش به آرامی ولی با قدرت پاهایتان را ماساژ دهد که این امر باعث رفع خستگی در پاها می‌شود.

ماساژورهای پا دارای این قابلیت می‌باشند که مقدار سرعت و میزان فشار را تنظیم کنید. دستگاه‌های ماساژور پا فضای کمی را اشغال می‌کنند و به دلیل قابل حمل بودن شان، می‌توان از آن‌ها در هر مکانی برای مثال، در محل کار استفاده کرد.

 

حتما بخوانید: چگونه ماساژور پا مناسبی خریداری کنیم؟

 

دارای کیسه هوا
دارای ماساژ غلتکی در کف و ساق پا
 دارای گرمکن
 قابلیت تنظیم ماساژ دستی و اتومات
دارای ۳ حالت ماساژ دستی: ساق پا، کف پا و کل پا
 دارای پنل کنترل لمسی
 قابلیت توقف دستگاه در حین ماساژ
 وزن:۱۷ کیلوگرم
 

 

ممنون که با این مقاله همراه بودید. آی ریلکس دارنده بهترین دستگاه‌های ماساژور از جمله ماساژور پا می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید ماساژور مورد نظرتان با همکاران مجرب ما در ارتباط باشید.

 

برچسب‌ها:, , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *