سالن ماساژ مناسب چه ویژگی هایی دارد - صندلی ماساژور آی ریلکس

نوشته شده توسط: آی ریلکس
4 سال قبل
5111 بازدید

امروزه ماساژ به دلیل تاثیرات و مزایای فراوانی که دارد به یکی از روش‌های درمانی پرطرفدار و محبوب در بین افراد تبدیل شده است. ساده ترین راه برای دستیابی به فواید ماساژ، خرید ماساژورهای مختلفی ست که به این منظور طراحی شده اند و این امکان را فراهم می‌کنند که هر زمان و به راحتی از یک ماساژ ایده آل و پرفایده بهره مند شوید.

علاوه بر استفاده از دستگاه‌های ماساژور، مراکز مختلفی در این زمینه فعالیت می‌کنند که می‌توانید با مراجعه به آن ها ماساژ خوب و لذت بخشی را تجربه کنید اما می‌دانید که یک سالن یا مرکز ماساژ مناسب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

اگر شما در این حیطه فعالیت می‌کنید و یا مدیر یک مرکز ماساژ هستید، تا به حال به این موضوع فکر کرده اید چگونه سالن ماساژ را به ایده آل ترین شکل طراحی کنید؟

در این مقاله با تمام نکات مهم در رابطه با طراحی سالن ماساژ آشنا خواهید شد. با آی ریلکس همراه باشید.

طراحی داخلی سالن ماساژ

پلان سالن ماساژ

اولین نکته در نظر گرفتن فضای کافی برای سالن یا مرکز ماساژ می‌باشد. سالن ماساژ باید به اندازه کافی بزرگ باشد و فضای کافی برای رفت و آمد مشتریان و ماسورها و هم چنین چیدمان لوازم ماساژ فراهم کند.

لوازم مورد نیاز سالن ماساژ

اگر مدیر یک مرکز ماساژ هستید، به این نکته توجه داشته باشید که برای رضایت مشتریان خود و حفظ آن‌ها باید علاوه بر استفاده از مرغوب ترین و باکیفیت ترین لوازم ماساژ، با توجه به نیاز مشتریان تجهیزات لازم برای مرکز خود را تهیه کنید.

برای مثال، در قسمت رختکن به اندازه کافی از قفسه و کمد برای آویز لباس و یا قرار دادن وسایل مشتریان استفاده کنید، همواره محیط سالن را بهداشتی و تمیز نگه دارید.

پیشنهاد ویژه: همه چیز درباره شمع ماساژ

استفاده از سیستم صوتی

مطمئنا پخش شدن یک موسیقی ملایم و آرامش بخش به مشتری کمک خواهد کرد که ماساژ لذت بخش تری را تجربه کند.

دیزاین سالن ماساژ

طراحی سالن ماساژ

طراحی داخلی مرکز ماساژ باید به گونه ای باشد که حس امنیت و آرامش را به مشتری منتقل کند. در این راستا می‌توانید ایده‌های مختلفی را به کار بگیرید برای مثال، از انواع وسایل دکوری استفاده کنید، در صورت امکان می‌توانید در قسمتی از سالن حوضچه یا آب نمای زیبایی را قرار دهید؛ برای بخش انتظار از مبلمان شیک و راحت استفاده کنید و هنگام انتخاب آن‌ها به هارمونی و تطابق رنگ مبلمان با رنگ دیوار و یا سایر تجهیزات داخل سالن توجه داشته باشید.

نورپردازی 

نورپردازی سالن ماساژ

نورپردازی مناسب سالن ماساژ یکی دیگر از فاکتورهای مهم در دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود. می‌توانید از انواع لوستر یا لامپ‌های سقفی که جنبه زیبایی هم دارند در بخش‌های مختلف سالن استفاده کنید. پیشنهاد می‌شود که در صورت امکان از لامپ‌هایی که قابلیت تنظیم نور دارند استفاده کنید تا بتوانید میزان نور را کم و زیاد کنید.

استفاده از کفپوش مناسب

بهتر است برای کف سالن از سنگ‌های سخت مانند سرامیک استفاده نکنید؛ کفپوش‌ها باید نرم و راحت باشند. می‌توانید در برخی قسمت‌های سالن از موکت و یا فرش‌های فانتزی استفاده کنید.

رنگ مناسب سالن ماساژ

برای طراحی داخلی مرکز ماساژ بهتر است از رنگ‌های گرم و ملایم استفاده شود تا به فرد امنیت و آرامش را منتقل کند. رنگ‌های سبز روشن، کرم، هلویی، سفید، آبی روشن از جمله رنگ‌های مناسب هستند.

 

ممنون که تا انتها با این مقاله همراه بودید. آی ریلکس دارنده باکیفیت ترین دستگاه‌های ماساژور از جمله صندلی ماساژ می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا خرید ماساژور مورد نظر خود به وب سایت آی ریلکس مراجعه کنید.

 

 

برچسب‌ها:, , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *