چگونه ماساژور پا مناسبی خریداری کنیم؟ - صندلی ماساژور آی ریلکس

نوشته شده توسط: آی ریلکس
4 سال قبل
1547 بازدید

بعد از یک روز کاری پر استرس و خسته کننده، لازم است زمانی را به استراحت اختصاص دهیم تا آرامش و انرژی رفته را به بدن بازگردانیم. برخی افراد با نوشیدن یک لیوان چای یا گوش سپردن به موسیقی مورد علاقه شان خستگی و استرس روزانه را از خود دور می‌کنند و برخی دیگر روش‌های جدیدتری از جمله ماساژ را انتخاب می‌کنند که یک روش ایده آل برای تسکین درد و گرفتگی عضلانی و ایجاد آرامش محسوب می‌شود. از میان تمام دستگاه‌های ماساژ، ماساژور پا یک راه فوق العاده برای رفع خستگی، کاهش استرس و بازگرداندن انرژی از دست رفته می‌باشد. خرید ماساژور پا را می‌توان یک سرمایه گذاری بلند مدت در نظر گرفت که این امکان را برایتان فراهم می‌کند که در هر زمانی و از آن استفاده کرده و از فواید بی شمارش بهره مند شوید.

آی ریلکس در این مقاله به شما خواهد گفت که چگونه یک ماساژور پا خوب و باکیفیت خریداری کنید.

نحوه عملکرد ماساژور پا

ماساژور پا با کمک کیسه‌های هوا و غلتک‌هایی که در آن تعبیه شده اند دقیق ترین تکنیک‌های ماساژ را پیاده سازی می‌کنند. غلتک‌ها ماساژ لایه‌های زیرین ماهیچه‌ها و بافت‌های بدن را برعهده دارند و کیسه‌های هوا فشار سطحی را اعمال می‌کند.

ماساژورهای پا مدل‌های مختلفی دارند؛ برخی از آن‌ها به شکلی طراحی شده اند که قسمت‌های مختلف پا مانند کف پا، ران و ساق پا را به طور ویژه ماساژ می‌دهند و برخی دیگر قابلیت گرمادهی در حین ماساژ را نیز فراهم می‌کنند.نحوه عملکرد ماساژور پا

راهنمای خرید دستگاه ماساژور پا

هدف خود را مشخص کنید

  • آیا در بافت‌های عضلانی پا احساس درد می‌کنید؟
  • پس از پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند، انگشتانتان سفت و زمخت می‌شوند؟
  • آیا پا شما در اثر کار آسیب دیده اند؟

اولین قدم برای انتخاب ماساژور پا خوب و باکیفیت، شناخت نیاز و هدف تان از خرید ماساژور می‌باشد. برخی از مدل‌های ماساژور تنها برای ماساژ کف پا طراحی شده اند و برخی دیگر علاوه بر کف پا، ساق و ران پا را نیز ماساژ می‌دهند. بنابراین پاسخ به سوالاتی مشابه سوالات بالا و توجه به نیازتان به شما این امکان را خواهد داد که بر طیف مناسبی از دستگاه‌های ماساژور سرمایه گذاری کنید.

این مقاله را از دست ندهید: فواید ماساژ کف پا

سلامتی خود را در نظر بگیرید

اگر سابقه بیماری خاصی دارید پیش از اقدام جدی برای خرید ماساژور پا حتما با پزشک خود مشورت کنید. اگرچه استفاده از ماساژور پا فواید بی شماری به همراه خواهد داشت اما ممکن است برای برخی افراد مضر و آسیب زننده باشد.

به ویژگی های ماساژور توجه کنیدماساژور پا

پس از اینکه نیاز و هدف تان مشخص شد، لازم است ماساژورهای مورد نظرتان را به خوبی بررسی کنید تا مطمئن شوید که دقیقا همان چیزی که نیاز دارید را خریداری می‌کنید.

همان طور که قبلا به این نکته اشاره کردیم، ماساژورهای پا مدل و ویژگی‌های متفاوتی دارند که شما می‌توانید با توجه به نیازتان بر طیف مشخصی از آن‌ها تمرکز بیشتری داشته باشید. برخی از این ویژگی‌ها شامل موارد زیر است:

  • قابلیت تنظیم سرعت و شدت ماساژ
  • بی سیم بودن و قابلیت حمل آسان
  • سبک وزن بودن
  • خاموشی خودکار
  • قابلیت گرمادهی

بودجه مدنظرتان را مشخص کنید

مطمئنا یکی از فاکتورهای مهم پیش از خرید ماساژور پا، بودجه و هزینه ای ست که تمایل دارید بابت آن کالا بپردازید. البته به کیفیت و دوام ماساژور هم به اندازه قیمت آن توجه داشته باشید. اگر برایتان امکان پذیر بود هزینه بیشتری پرداخت کنید تا ویژگی و امکانات بیشتری در اختیار داشته باشید.

 

ممنون که با این مقاله همراه بودید. آی ریلکس دارنده بهترین دستگاه‌های ماساژور از جمله صندلی ماساژ می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید ماساژور مورد نظرتان با همکاران مجرب ما در ارتباط باشید.

 

 

 

برچسب‌ها:, , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *