در مورد التیام‌ بخشی ماساژ کایروپراکتیک چه می‌دانید؟ - آی ریلکس

نوشته شده توسط: آی ریلکس
2 سال قبل
667 بازدید

بر همگان روشن است که مفهوم ماساژ درمانی و انواع مراقبت ‌های درمانی وابسته به آن همگی دست به دست یکدیگر داده تا ما بتوانیم به جنگ استرس برویم و از این طریق به آرامش و آسایش دست یابیم. هم ‌اکنون دیگر پزشکان، کایروپراکتیک‌ها و فیزیوتراپیست‌ها حوزه‌ ماساژ را به عنوان جزئی موثر برای درمان انواع دردهای انسانی و بهبودی بر شرایط سلامتی او توصیه می‌کنند. اگر آگاه باشید که ماساژهای منظم چگونه می‌تواند دردهای مزمن و حاد یا مشکلات پزشکی شما را کاهش دهد و ماساژ کایروپراکتیک سلامت کلی بدن شما را بدون استفاده از دارو یا جراحی بهبود می‌بخشد از مشتریان ثابت مراکز اسپا خواهید شد.

ماساژ کایروپراکتیک چیست؟

ماساژ کایروپراکتیک چیست؟
هر آن زمان که تکینیک‌های ماساژ درمانی همراه با ماساژ کایروپراکتیک ترکیب و بر روی بدن فردی اعمال شود به طور حتم مزایای بیشتری نسبت به استفاده از هر یک از این درمان‌ های مراقبتی به شکل تنها و مجزا خواهد داشت. این ترکیب جادویی به این دلیل اثر بخش ‌تر می‌شود که عضلات و سیستم اسکلتی بدن شما قرار است با یکدیگر کار کنند.

یک متخصص ماساژ مراقبتی کایروپراکتیک، بر خلاف ماساژ درمانگرهای دیگر که عضلات و بافت‌های نرم بدن را ماساژ می‌دهند، ستون فقرات، گردن و سایر سیستم ‌های اسکلتی عضلانی را مورد مالش و اعمال فشار قرار می‌دهند. این یک اصل از اصول این سبک ماساژ درمانی است در زمانی که ستون فقرات به درستی در یک راستا قرار بگیرد، بدن بهتر قادر است تا خود را درمان کند.

انجام منظم ماساژ مراقبتی کایروپراکتیک می‌تواند محدودیت های حرکتی و التهابات مفصلی بدن شما را به شدت کاهش دهد که در نتیجه‌ آن موجب بروز تحرک بیشتر در شما و بهبود عملکرد سیستم عصبی بدنتان شده و فرآیند تولید درد را کاهش خواهد داد. در ماساژ مراقبتی کایروپراکتیک هدف این است که بدون کمک و استفاده از داروهای تجویزی، بیماران بتوانند از کمردرد، گردن درد، عدم تحرک، مشکلات مفصلی، مشکلات دامنه حرکتی و موارد دیگر رهایی یابند.

 

هم چنین بخوانید: ماساژ رفلکسولوژی چیست و چطور انجام می شود؟

 

فواید ماساژ کایروپراکتیک

فواید ماساژ کایروپراکتیک
یک مطالعه‌ جامع در سال ۲۰۱۴ بر روی قشر کثیری از افراد یک جامعه‌ آماری انجام شد. در نتایج حاصله از این پژوهش ارزشمند نشان داده شد که انجام مکرر دو یا سه ماه از تکینیک‌های ماساژ درمانی همراه با کایروپراکتیک در جلسات شصت دقیقه‌ای به خوبی توانست درد گردن گروهی از افراد مورد مطالعه را به شکل مطلوبی کاهش دهد.

البته مزایای این روش ماساژ فراتر از کاهش درد و تنش‌های عضلانی در گردن، پشت، زانو و سایر قسمت‌های بدن است و ماساژ مراقبتی کایروپراکتیک می‌تواند برای مقابله با مواردی همچون اضطراب، اختلالات گوارشی، فیبرومیالژیا، بی‌خوابی مرتبط با استرس، آسیب ‌های ورزشی، کشیدگی و رگ به رگ شدن نیز موثر واقع شود.

از سویی دیگر مطالعات نشان داد که ماساژ مراقبتی کایروپراکتیک سردرد، میگرن و سردردهای تنشی و سینوسی را بهبود می‌دهد. همچنین برای تسکین دردهای عضلانی افراد پس از کشیدگی و آسیب به بافت ‌های نرم استفاده از تکنیک‌ های ماساژ درمانی به همراه ماساژ کایروپراکتیک بسیار مفید است.

به طور کلی مزایای این سبک ماساژ شامل موارد زیر می باشد:

  • بهبود یافتن عملکرد سیستم عصبی در بدن
  • کاهش التهابات عضلات ملتهب در بدن فرد
  • افزایش جریان و گردش خون و شدت خونرسانی به بافت‌ها
  • افزایش دامنه حرکتی با انعطاف پذیری بیشتر

با توجه به موارد گفته شده در نهایت چه دیدگاه شما این باشد که ماساژ درمانی راهی برای آرامش و شارژ مجدد بدن پس از کار و تلاش روزانه است و چه دیدگاهی پزشکی و برطرف کننده‌ درد نسبت به آن داشته باشید، خدمات ماساژ درمانی به همراه ماساژ کایروپراکتیک هر دو در کنار هم به شکل طبیعی سلامت و رفاه کلی بدن هر انسانی را بهبود می‌بخشند.

 

ممنون که تا انتها با این مقاله همراه بودید. آی ریلکس دارنده باکیفیت ترین دستگاه‌های ماساژور از جمله صندلی ماساژ می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا خرید ماساژور مورد نظر خود به وب سایت آی ریلکس مراجعه کنید.

برچسب‌ها:, , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *